Handel

Sage Symfonia Start Handel
Pełna i szybka obsługa sprzedaży oraz operacji magazynowych Oprogramowanie przeznaczone dla firm rozliczających się uproszczoną księgowością, które prowadzą działalność handlową lub produkcyjną wraz z gospodarką magazynową. Usprawnia codzienną pracę, dzięki podpowiedziom kolejnych kroków niezbędnych do wystawienia dokumentów. Umożliwia zarządzanie promocjami oraz zapewnia łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Bieżące aktualizacje programu dostępne przy zakupie w modelu subskrypcyjnym lub w modelu licencyjnym z usługą Sage Gwarancja, zapewniają bezpieczeństwo prawno-podatkowe. Wybierając Sage Symfonia Start Handel Klient zyskuje:

  • prosty i intuicyjny w użytkowaniu program,
  • pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych, transakcji gotówkowych oraz bezgotówkowych, również w postaci e-przelewów dzięki rozszerzeniu e-Box,
  • pełną obsługę magazynów,
  • obsługę transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie,
  • obsługę płatności i rozrachunków,
  • pakiet gotowych raportów i zestawień do analizy sprzedaży i gospodarki magazynowej,
  • możliwość automatycznej elektronicznej wymiany dokumentów sprzedaży z systemem finansowym w biurze rachunkowym dzięki usłudze Sage Drive,
  • gwarancję jakości oraz profesjonalne wsparcie w postaci rozbudowanego pakietu usług oraz wiedzy naszych ekspertów.


UWAGA: Sage Symfonia Start Handel nie współpracuje z programem Finanse i księgowość poprzez mechanizm integracji. Nie ma również możliwości przygotowania schematów księgowań do użycia z tą aplikacją.

Korzyści

  • Skrócenie i ułatwienie procesu sprzedaży – prosta konstrukcja programu pozwala na jego intuicyjną obsługę. Program podpowiada użytkownikowi kolejne kroki do wykonania zadania.
  • Łatwe zarządzanie i planowanie promocji – program pozwala na rejestrowanie cenników z możliwością określenia ich daty obowiązywania. Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży, program automatycznie podpowiada ceny lub rabat z obowiązującego cennika.
  • Elastyczna obsługa obrotu magazynowego – program umożliwia wystawienie dokumentu sprzedaży we wcześniejszym terminie niż data wydania towaru, co ułatwia dokonywanie transakcji. Rejestracja przyjęcia magazynowego uwzględnia zarówno bezpośrednie, jak i pośrednie koszty zakupu towaru.
  • Szybki dostęp do niezbędnych informacji – program został wyposażony w wiele gotowych raportów i zestawień, które wspierają szybki dostęp do informacji. Uzyskane dane mogą być przeglądane w różnych przekrojach. Możliwe jest sięganie z poziomu zestawienia, raportu do pojedynczych dokumentów źródłowych, dokumentów pojedynczych transakcji.
  • Usprawnienie obsługi procesu dostarczania dokumentów do biura rachunkowego dzięki usłudze Sage Drive. Wysłanie dokumentów zajmuje maksymalnie kilka minut i można to  robić nie ruszając się ze swojego biura.
  • Poczucie bezpieczeństwa prawnego – dostarczamy aktualizacje programów do zmieniającego się prawa podatkowego oraz informujemy o zmianach prawnych.
  • Gwarancja jakości – stabilna firma. Rozpoznawalna marka. Wieloletnie doświadczenie na rynku pozwalające na przyjęcie roli eksperta.
  •  Profesjonalne wsparcie Klienta – rozbudowany pakiet usług wspierających.