Indywidualna opieka serwisowa - Kontrakt Serwisowy

Kontrakt serwisowy pozwala na optymalizację wsparcia dla całej infrastruktury IT firmy lub jedynie wybranych obszarów. Stawka godzinowa zbliżona jest do stawki cennikowej. Jednak ze względu na podpisaną umowę o wykorzystaniu określonej ilości godzin w skali roku, mamy dodatkowe możliwości, które przekładają się na bezpośrednie korzyści dla Klienta:

  • Czas reakcji
    Dostosowany do potrzeb Klienta. 
     
  • Opiekun firmy 
    Przydzielony konsultant z udostępnionym dla Klienta nr komórkowym w przypadkach gdyby kontakt z firmą był niemożliwy (np. w godzinach poza standardowym czasem pracy naszej firmy). Jest to osoba która ma za zadanie czuwać nad wysokim poziomem obsługi Klienta dbając o wszystkie aspekty obsługi uwzględnione w Kontrakcie. 
     
  • Profilaktyka
    W ramach kontraktu zawsze przeprowadzana jest minimalna ilość czynności profilaktycznych związanych z zapobieganiem sytuacji awaryjnych poprzez konserwację poszczególnych elementów IT. W przypadku Symfonii może być to regularne uruchamianie raportów monitorujących prace systemu i podjęciu działań w przypadku wykrycia nieprawidłowości. 
     
  • Nadzór i monitorowanie wersji oprogramowania
    W ramach Kontraktu świadczymy usługi aktualizacji oprogramowania. 
     
  • Szczególna troska
    Klientów traktujemy ze szczególną troską świadcząc wsparcie dla całej infrastruktury IT lub jedynie wybranych obszarów (np. systemy zarządzania Symfonia) z określonym w Kontrakcie priorytetem. Wiemy jak ważne są dla Państwa Wasze dane, dlatego rezerwujemy dla Państwa czas dedykowanego konsultanta (opiekuna), który czuwa nad wysokim poziomem świadczonej opieki oraz dzięki ciągłej dostępności pod numerem tel. kom.  może szybko reagować na nagłe przeszkody, problemy, wątpliwości i pytania. 
     
  • Planowanie wydatków 
    Dzięki Kontraktowi w oczywisty sposób można zaplanować w budżecie wydatki na IT w zakresie usług, gdyż kwota Kontraktu może być stała dla każdego miesiąca, kwartału, roku. Już wiemy, że samo naprawianie szkód wynikające z czynnika sprzętowego czy ludzkiego jest niewystarczające, dlatego zalecamy i przeprowadzamy profilaktykę zapobiegająca awariom poprzez konserwację poszczególnych elementów IT. W przypadku Symfonii jest to regularne uruchamianie raportów monitorujących prace systemu i podjęciu działań w przypadku wykrycia nieprawidłowości.

Ile to kosztuje?
Wycena Kontraktu zależna jest od wielu czynników, m.in. liczby komputerów, serwerów, jakości sprzętu informatycznego, zakresu obsługi informatycznej, dlatego zawsze przed uzgodnieniem warunków finansowych z przyjemnością spotykamy się z Państwem, by szczegółowo poznać infrastrukturę IT i dążyć do optymalizacji  kosztów obsługi.