Informacje ogólne

Sage Symfonia ERP

Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy.  Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.

 

Bezpieczeństwo prawno-podatkowe

  • otrzymasz bieżące aktualizacje systemu do zmieniającego się prawa, przy zakupie w modelu abonamentowym bądź z dowolną usługą Sage Gwarancja
  • poinformujemy Cię o ewentualnych zbliżających się zmianach prawnych;
  • skorzystasz z pierwszego zweryfikowanego przez instytucje rządowe formatu e-faktury


Wsparcie w podejmowaniu decyzji zarządczych

  • dostarczy spójnych informacji ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy;
  • zintegrowanie działań w kluczowych obszarach firmy umożliwi szybkie aktualizowanie danych w systemie;
  • zapewni szybki i łatwy dostęp do raportów i analiz


Dopasowanie do potrzeb

  • zakres funkcjonalny systemu łatwo dopasujemy do potrzeb Twojej firmy;
  • opcje dodatkowe umożliwią rozbudowę funkcjonalności systemu zgodnie z indywidualnymi preferencjami firmy;
  • spośród rozbudowanego pakietu usług możesz wybrać te, które Ci najbardziej odpowiadają;
  • szybko zintegrujemy Sage Symfonia ERP z systemami już funkcjonującymi w Twoim przedsiębiorstwie

 

Korzyści biznesowe

  • wysoki poziom bezpieczeństwa prawnego wynikający z pracy na systemie aktualizowanym do zmieniającego się prawa
  • możliwość dopasowania systemu do potrzeb firmy
  • łatwiejsze i szybsze podejmowanie decyzji biznesowych
  • dostęp do rzetelnych analiz sprzedażowych
  • monitoring aktualnej kondycji finansowej firmy
  • podniesienie efektywności działań w firmie
  • pomoc w identyfikowaniu szans oraz zagrożeń
  • wsparcie procesu podejmowania decyzji strategicznych
  • optymalizacja kosztów działalności operacyjnej
  • możliwość dopasowania poziomu usług do potrzeb firmy

 

Kluczowe funkcjonalności

  • dostarczy spójnych informacji ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy
  • umożliwi pełen przegląd bieżącej kondycji finansowej przedsiębiorstwa
  • zapewni szybki i łatwy dostęp do raportów i analiz
  • pomoże uporządkować procesy i zautomatyzować pracę
  • ułatwi efektywne wykorzystanie zasobów