Informacje ogólne

Sage Symfonia Start

Sage Symfonia Start to zestaw aplikacji desktopowych wspierających prowadzenie mikro i małych firm rozliczających się uproszczoną księgowością. Nasze oprogramowanie dostosowane jest do obsługi jednoosobowych działalności gospodarczych oraz tych, które zatrudniają pracowników.

Sage Symfonia Start jest wsparciem, które szybko doceni Klient

  • Ułatwi i usprawni codzienną pracę. Prosta i intuicyjna obsługa automatyzuje wiele codziennych czynności i pozwala oszczędzać czas.
  • Zapewni bezpieczeństwo prawne. Jest na bieżąco aktualizowana pod względem przepisów, również w obszarze operacji elektronicznych.
  • Zminimalizuje ryzyko popełnienia błędu. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wykonania zadania.
  • Intuicyjne oprogramowanie dla mikro i małych firm.


Sage Symfonia Start tworzą trzy moduły podstawowe, odpowiadające za trzy główne obszary prowadzenia działalności gospodarczej:

  • Mała Księgowość do prowadzenia uproszczonej księgowości z podstawową obsługą płac i ewidencją środków trwałych,
  • Faktura do obsługi codziennych operacji sprzedażowych,
  • Handel do obsługi sprzedaży oraz operacji magazynowych.


Moduły podstawowe licencjonowane są na stanowisko i mogą być rozbudowywane o kolejne stanowiska w dowolnym momencie pod warunkiem, że Klient posiada prawo do licencji w aktualnej wersji.

Klient może rozbudować moduły podstawowe również o dodatkowe rozszerzenia:

  • Płace (rozszerzenie do Małej Księgowości)
  • Detal (rozszerzenie do Faktury i Handlu)
  • e-Handel (rozszerzenie do Handlu)
  • e-Box (rozszerzenie do wszystkich modułów podstawowych)
  • Raporty graficzne (rozszerzenie do wszystkich modułów podstawowych)