Usługi wdrożeniowe, konsultacje, serwis

Oferowane przez Penta sp. z o.o. usługi wdrożeniowe realizowane są zgodnie z przyjętymi przez nas najwyższymi standardami, ustalonymi procedurami oraz najlepszymi praktykami rynku informatycznego. Działając od 1995 roku zrealizowaliśmy setki projektów informatycznych. Lata doświadczeń pozwalają w efektywny sposób wykorzystywać czas potrzebny na implementację rozwiązań do potrzeb Klientów. Po wdrożeniu zapewniamy asystę techniczną, usługi wsparcia oraz wszechstronną pomoc w administracji i utrzymaniu systemu.

Profesjonalne wdrożenie systemu gwarantuje Naszym Klientom:

  • Poczucie bezpieczeństwa - perfekcyjne przygotowanie i prowadzenie projektu przez wykfalifikowanych konsultantów;
  • Oszczędność czasu - prace wdrożeniowe wykonane zgodnie z przyjętym i zaakceptowanym przez Klienta harmonogramem prac;
  • Oszczędność kosztów - prace wdrożeniowe wykonane w ramach założonego budżetu dostosowanego do portfela Klienta;

Najwyższa jakość naszych usług wdrożeniowych znajduje potwierdzenie w licznych referencjach wyrażających sadysfakcję naszych Klientów ze świadcoznych przez nas usług. Jesteśmy gotowi stawić czoła najbardziej wymagającym projektom realizując wzwania z tym związane w sposób profesjonalny i zgodnie z oczekiwaniami naszego Partnera.

Współpraca doraźna
Po wdrożeniu systemu zachęcamy do skorzystania z opieki powdrożeniowej w ramach indywidualnej opieki serwisowej (Kontrakt serwisowy), doraźnych wizyt specjalistów i zdalnych konsultacji oraz różnego rodzaju niestandardowych zleceń, wynikających ze specyfiki firmy i rynku, na którym działa.

Pomoc skoncentrowana na danym problemie, indywidualnym zleceniu, może to być, jednorazowa konsultacja, specjalistyczne wsparcie merytoryczne, konkretne wdrożenie. W przypadku współpracy doraźnej czas naszej reakcji zależy wyłącznie od `grafika` konsultantów.