Usługi abonamentowe

Usługi bezpłatne

Darmowe porady
Prawo do 3 darmowych porad, do wykorzystania w ciągu pierwszych 3 miesięcy od zakupu programu – modułu podstawowego.
 

Centrum Wiedzy
Bezpłatny dostęp do Centrum Wiedzy

Usługi płatne

Dla modelu tradycyjnego – sprzedaż licencji bez limitu czasu:
Sage Gwarancja Podstawowa - uprawniająca do korzystania z usługi aktualizacji prawnych oprogramowania Sage;
Sage Gwarancja Premium - uprawniająca do korzystania z usługi aktualizacji prawnych i rozszerzonych oprogramowania Sage;
Sage Gwarancja Komfort - uprawniająca do korzystania z usługi aktualizacji prawnych oprogramowania Sage oraz telefonicznego wsparcia technicznego konsultantów Sage.
Sage Gwarancja VIP - uprawnia do korzystania z usług aktualizacji prawnych i rozszerzonych oprogramowania Sage, telefonicznego i zdalnego wsparcia technicznego konsultantów Sage oraz priorytetowej obsługi zgłoszeń telefonicznych, w tym kontakt konsultanta na życzenie.
Sage Gwarancja Premium - uprawnia do korzystania z usług aktualizacji prawnych i rozszerzonych oprogramowania Sage, jest dostepna tylko dl grupy strategicznych Partnerów Sage.

Dla modelu subskrypcyjnego – sprzedaż usługi udostępnienia licencji w abonamencie na rok lub 3 lata w zależności od wykupionej opcji:
Sage Gwarancja Podstawowa+ - uprawniająca do korzystania z programu oraz usługi aktualizacji prawnych i rozszerzonych oprogramowania Sage;
Sage Gwarancja Komfort + - uprawniająca do korzystania z programu oraz usługi aktualizacji prawnych i rozszerzonych oprogramowania Sage oraz telefonicznego wsparcia technicznego konsultantów Sage.
Sage Gwarancja VIP + - uprawnia do korzystania z programu oraz usług aktualizacji prawnych i rozszerzonych oprogramowania Sage, telefonicznego i zdalnego wsparcia technicznego konsultantów Sage oraz priorytetowej obsługi zgłoszeń telefonicznych, w tym kontakt konsultanta na życzenie.

Model sprzedaży Licencyjny Subskrypcja
Produkt - usługa  Sage Gwarancja do Licencji Sage Gwarancja+ zawarta w ramach usługi abonamentowej
Zakres Podstawowa Premium Komfort VIP Podstawowa+ Komfort+ VIP+
Aktualizacja prawna
Telefoniczne wsparcie techniczne      
Oddzwonienie
na życzenie
         
Priorytetowe połaczenie          
Pomoc zdalna          
Aktualizacja rozszerzona    
Roczny dostęp
do programu
       


Usługi płatne w postaci rocznych pakietów abonamentowych, są kompozycją 7 różnych komponentów, zestawionych w tabeli powyżej.

Charakterystyka poszczególnych komponentów:

  • Aktualizacje prawne – wszystkie aktualizacje programu związane ze zmianami prawnymi oraz aktualizacje jakościowe.
  • Techniczne wsparcie telefoniczne – nielimitowana ilość konsultacji telefonicznych z pracownikami DWTP, dotyczących standardowych procesów i funkcjonalności programu. Jedna konsultacja może trwać max 30 min.
  • Oddzwonienie na życzenie – możliwość zamówienia oddzwonienia, gdy czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem przekroczy 2 minuty.
  • Priorytetowe połączenie – dające pierwszeństwo w połączeniu telefonicznym z naszym ekspertem.
  • Pomoc zdalna – zdalne konsultacje polegające na połączeniu on-line konsultanta z aplikacją, dla której chcesz uzyskać pomoc do wykorzystania raz w miesiącu.
  • Aktualizacje rozszerzone – wszystkie aktualizacje programu związane ze zmianami prawnymi, aktualizacje jakościowe oraz nowe funkcjonalności i obszary w ramach danego modułu.


Usługa Read-only
Jednorazowa usługa miesięcznego dostępu do aplikacji dla Klientów, którzy zrezygnowali z usługi Sage Gwarancja+, a potrzebują okresowego dostępu do danych. W ramach usługi, Klient otrzymuje miesięczną aktywację licencji, z której korzystał w ramach wygasłej usługi.
Usługa uprawnia Klienta do wglądu do danych. Nie daje mu uprawnień do wykorzystywania aplikacji w celach komercyjnych.